سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خبر راه عشق

یا علیم و یا حکیم

دانشجویان عزیز سلام

سالروز شهادت دخت مکرم نبی اسلام حضرت فاطمه الزهراء سلام الله علیها را به محضر حضرت ولی عصر ( عاجر ) و تمامی دوستداران مکتب عشق و شما دانشجویان محترم تسلیت عرض میکنم .

به حول و قوه اللهی دوره اول راه عشق برای دانشجویان فرستاده شد و دانشجویان میبایست حد اکثر 1 ماه بعد از رسیدن بسته پستی پاسخ پرسشها را به ادرس نوشته شده روی پاکت ارسال نمایند .

دانشجویان عزیزی که به صورت غیر حضوری ثبت نام کردند و بسته ارسالی به دستشان نرسده حتما به صورت پست الکترونیک با ما تماس بگیرند .

با عنایات حق تعالی و حضرت ولی عصر ( عاجر ) توانسه ایم محل دفتر راه عشق را با شماره تلفن مستقلراه اندازی کنیم و ضمنا این خبر را هم میدهیم که راه عشق انشاءالله دات کام خواد شد و نیز به صورت کاملا رسمی و قانونی در آینده ای نزدیک کار خود را دنبال خواهد کرد .

آدرس و تلفن دفتر راه عشق متعاقبا اعلام خواهد شد .

نکته : داشجویانی که معرف این دوره ها برای دوستان خود میباشند دارای پوعن مثبت خواهد بود و از مزایای سالانه راه عشق استفاده خواهند کرد این صرفا بنا به اعلام معرف و تایید دانشجوی جدید خواهد بود .

دانشجویان خارج از ایران نیز توجه داشته باشند که می بایست پاسخ هارا به صورت پست الکترونیک برای ما ارسال کنند .

به منظور هماهنگی و ارتباط بهتر و بیشتر اعضاء تا راه اندازی مجدد دوره های حضوری انشاءالله شنبه شبها از ساعت 23 الی 1 بامداد جلسات بحث و پرسش و پاسخ خواهیم داشت لذا داشجویان طبق قوانین دوره ها راس ساعت آنلاین باشند جهت اینوایت .

دوستانی که توانایی همکاری با این سایت را دارند به صورت پست الکترونیک با ما تماس بگیرند .

والسلام

به امید ظهور مهدی فاطمه عاجر

یازهراء و یا علی