سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلسله کلاس های غیر حضوری راه عشق

اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً

بنام یگانه عالم هستی
دانشجویان عزیز سلام
باتوجه به فصل امتحانات که به طور معمول تا اواخر بهمن طول می کشد به همین جهت شورا تشکیل جلسه داد و مصوب شد که دوره هاییی که به طور آزمایشی برگزار می شود را به صورت غیر حضوری نیز برگزار نماییم .
دوستان محصل ، دانشجو و کارمندی که نمی توانند در کلاس حاضر شوند و قصد شرکت حتمی در این جنبش نرم افزاری را دارند :
مشخصات کامل( نام ، نام خانوادگی ، سن ، جنسیت و.....)و آدرس ( آدرس دقیق پستی ، کدپستی )و شماره تلفن (برای تماس های ضروری و ارتباط مستمر ) خود را به آدرس   raahe_eshgh@yahoo.com  میل کنند یا به صورت پیام خصوصی در وبلاگ بنویسند .
تا بعد از اتمام دوره های مختلف سی دی مربوط به آن دوره برایشان فرستاده شود تا هم استفاده لازم را از آموزش ها برده باشند و هم از اجر معنوی شرکت در جنبش نرم افزاری و مقابله باتهاجم فرهنگی بهره مند شده باشند .
دانشجویانی که این نوع آموش ( غیر حضوری  ) را انتخاب می کنند توجه داشته باشند که به دلیل غیر حضوری بودن دوره همانند دوره های حضوری ازشما امتحان مربوط به هر دوره گرفته خواهد شد که در صورت کسب نکردن نمره قبولی و یا عدم شرکت در امتحان تا اتخاذ تصمیمات شورا از ادامه دوره محروم خواهند شد .
ومن الله التوفیق
راه عشق