سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در باره کلاس

یا علیم و یا حکیم

سلام

قصد داریم برای مقابله با تهاجم فرهنگی و راه اندازی انقلاب فرهنگی اینترنتی

یک دوره کلاس با بحث های مختلف مذهبی و سیاسی را برای تحقق هدف مهممان و در راستای اجرای سخنان مقام معظم رهبری مبنی برجنبش نرم افزاری برگزار خواهیم کرد که انشاءالله از اساتید مجرب بهره خواهیم برد .

دوره اول :

دوره اول این کلاس با توجه به ضرورت درک بهتر مفاهیم اسلامی و اعتقادی برای از بین بردن سوالات و شبهاتی که از طرق مختلف - تهاجم فرهنگی و دولت های مختلف یهودی و مسیحی - از دین مبین اسلام در فکر و اندیشه نوجوانان و جوانان و میانسالان کشور ما به راه انداخته تا محبوبیت اسلام را در بین این قشر اصلی جامعه از بین ببرند ضرورت کلاس تفسیر قرآن کریم بیشتر احساس شد تا علاوه بر پاسخ به این سوالاتی که استادانه برای مقصود ننگینشان طرح شده است بتوانیم این قشر وسیع جامعه اسلامی را با این مفاهیم بیشتر آشنا کنیم تا هرزمانی که - چه حال و چه آینده - عزیزان این قشر در هر جایی و هرمکنی با چنین سوالاتی رو به رو بتوانند محکم و مستند جواب دهند که این خود مشت محکمی به دهان استکبار و متحدانش است و هم فاصله ای که میان اسلام واقعی و مردم انداخته اند از بین برود .

 مکان کلاس :

خب این کلاس انشاءالله درمحیط چت یا هو مسنجر - به دلیل آشنایی اکثریت مردم دنیا و مخصوصا مسلمانان با این نوع روش چت - انجام خواهد شد و اگر ببینیم امنیت کلاس برای ما مورد تحدید است از پالتاک استفاده خواهیم کرد .

برای اینکه افرادی که دوست دارند در اولین دوره این کلاس شرکت کنند هم بتوانند از کلاس بهره کافی را ببرند و هم به سوالاتشان در زمینه های مختلف خصوصا بحث کلاس جواب داده شود  دو نوع کلاس برای شروع تشکیل خواهد شد :

1:)  کلاس های تفسیر قرآن کریم هفته ای سه جلسه به مدت 30 دقیقه

2:) بحث های دو طرفه پاسخ به سوالات هفته ای یک جلسه به مدت 2 ساعت

تذکر 1 :    زمان دقیق این کلاس ها بعد از هماهنگی های لازمه و پایان مهلت ثبت نام خواهد بود که انشاأالله در همین وبلاگ اعلام خواهد شد .

تذکر 2 :   در صورتی که سقف افراد ثبتنامی از حد تعیین شده در شورا فراتر رود اقدام به تقسم افراد به دو یا چند کلاس خواهیم کرد .

قوانین شرکت در این دوره :

1:)    کلاس راس ساعت مقرر که اعلام میشود تشکیل خواهد شد و حضور به موقع 10 دقیقه قبل از شروع کلاس الزامی است .

2:)    هدف از این دوره مشخص شده و در صورت سوء استفاده از این دوره از حضور  افراد خاطی جلوگیری خواهد شد .

تذکر : منظور از سوء استفاده این است که افراد چون در یک جمع جویای دانش قرار میگیرند در طون آن مدت از کار هایی همزمانی از قبیل صحبت پی ام و کنفرانس جلوگیری نماییند که هم وقت و نیرویی که از حق الناس برای راه اندازی این کلاس ها گذاشته شده از بین نرود ( مشکلات پل صرات ) و هم فراگیری بهتر باشد .

3:)    حضور درکلاس و شرکت در دوره فقط باثبت نام انجام میشود .

تذکر:    از کلیه عزیزانیکه ثبت نام میکنند و قصد شرکت در این دوره را دارند خواهشمندیم  برای شرکت دوستان خود در این دوره به هیچ عنوان از اینوایت استفاده نکنند  چون ظرفیت کلاس محدود است و افرادی از این طریق وارد می شوند با قوانین کلاس آشنا نخواهند بود . لذا پیشنها ما به شما این است که به این افراد ادرس این وبلاگ را داده و به آنها در مورد کلاس توضیح دهید و بگویید در صورت تمایل به شرکت در روره فقط ثبت نام نماییند .

4:)    هیچ یک از کسانی که ثبت نام میکنند در موقع صحبت استاد به دلیل این که وی روی بحث تمرکز داشته باشد و  بتواند در این وقت کم مطالب را انتقال دهد حق ندارند چیزی تایپ کنند و تقاضای ویس داشته باشند .

تذکر : در صورت تخلف از دعوت دوباره فرد خاطی در جلاست بعد جلوگیری میشود .

6:)    سوالات در روز تعیین شده پاسخ داده خواهد شد .

تذکر : سولات را به صورت افلاین یا میل برای ادرس زیرارسال نمایید تا درصورت خصوصی بودن استاد شخصا به این سوالات جواب دهد :

EMAIL  :  raahe_eshgh@yahoo.com

ID  :   raahe_eshgh

**** و یا به صورت پیام خصوصی در همین وبلاگ سوال خود را بنویسید تا جواب به صورت خصوصی برای شما به آدرستان فرستاده شود . 

 

خواهران و برادرانی که تمایل شرکت در این دوره با مفاد بالا را دارند فقط قسمت اشتراک وبلاگ را کامل و جامع با ثبت ایمیلی در یاهو پر کنند و یا به صورت پیام خصوصی در وبلاگ نامنویسی کنند تا از به روز رسانی وبلاگ و استفاده از مطالب همچنین دعوت برای حضور در کلاس و از دعوت برای دوره های بعد با خبر شوید .

مهلت ثبت نام :

آخرین مهلت  ثبت نام برای شرکت در اولین دوره این کلاس میلاد مسعود و مبارک حضرت امام علی بن موسی الرضا (علیه السلام) خواهد بود .

خرم آن روز که دلار به یاری برسد             آرزومند نگاری به نگاری برسد

لذت وصل ندانند مگر آن سوخته ای         که پس از دوری بسیار به یاری برسد